Wednesday, June 6, 2012

Exchange Banner







*Copy And Paste it into your blog ok?:)

nak exChange Banner?
1.Korang Copy Paste kod Banner Nurul kat blog korang
2.Komen kat entry ni *beritahu kat mana korang letak Banner ni

Nurul akan letak exchange banner di entry ni.


Photobucket 










Monday, June 4, 2012

KAwan Baik?


Selama ni,saya selalu berfikir.Semua orang mesti ada Kawan Baik atau BFF,betul tak?Tapi,perlu ke ada BFF ni?Jujur dari hati Nurul,Nurul tak nak pun ada BFF.Apa yang Nurul perlu ialah kawan yang sejati..TRUE FRIENDS.Sebenarnya,BFF ni boleh dicari tapi kawan sejati ni,langsung tak boleh cari sebab ianya akan datang dengan sendiri.BFF kia selalu anggap bahawa yang selalu bersama kita.Dengar kisah kita.Kawan sejati boleh datang dari mana sahaja.Daripada musuh pun boleh.BFF boleh ke nak pilih daripada musuh kita?
BFF ialah orang yang selalu dengar masalah kita,orang yang selau ada tak kira di mana pun kita tapi sedarkah itu tidak bermakna apa-apa?Mereka boleh menikam belakang kita bila-bila masa sahaja.BFF ini ada juga terjadi dari perasaan benci.Kita jew yang tak tahu.Diorang dok umpat pasal kita.Kawan Sejati tak boleh nak agak pun siapa sebab Kawan Sejati ialah orang yang selalu ada ketika kita susah,Tak pernah tikam belakang kita.BFF boleh diganti,Kawan sejati tak boleh diganti.
Kawan ni boleh jadi BFF kita bila-bila masa sahaja,tapi,Kawan sejati hanya 1 dalam 1000000..Faham...Jadi,kalau kita tak ada BFF pun tak apa.Cuma perlu Kawan Sejati.Setiap orang mesti ada.Harap faham lah yew~Nurul tulis ni ikot pengalaman jew...Jangan Terasa~~~





 
sarahnmmk
©sarahnmmk